Senzone GO
Branche
CMS
Samarbejde
Website
Team
‘ Vores mission for Senzone GO ’
Senzone Go ønskede et minimalistisk udtryk og en webshop, hvor der skulle være fokus på købsoplevelsen af deres produkt Senzone Go. Målet var at lave den første version af deres webshop med henblik på at få lanceret deres nye brand.
Hero
Enkel og simpel hero-sektion med et delt design: I højre side en stor, automatisk afspillende video og i venstre side plads til en titel, testimonials, en kort teaser-tekst samt en stor og tydelig købeknap.
Product hero
På Senzone Go har vi designet en simpel og overskuelig produkt-Hero med et to-trins købsflow. Først vælger man størrelsen og derefter antallet af par, før man fortsætter til checkout.
Vores løsning
Efter flere møder fastlagde vi den visuelle retning og det kreative koncept, som skulle få Senzone Go til at skille sig ud. Vi begyndte derefter designfasen, hvor vi udviklede en ny visuel identitet og et sammenhængende designsystem, der blev fundamentet for Senzone Go’s nye webshop.
Løsningen blev udviklet i WordPress og WooCommerce med fokus på en intuitiv redaktøroplevelse. Vi implementerede skræddersyede layoutmoduler, og websitet blev udviklet med dynamiske data, hvilket gjorde det enkelt at tilføje eller fjerne indhold efter behov.
For at skabe ekstra opmærksomhed på deres produkt og skabe en god, nem og brugervenlig oplevelse, lavede vi et 3-step købsflow med fokus på mersalg for besøgende.